Jump to content

brookiedbj

Member
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by brookiedbj

  1. Probably because they don't know how the detours for Valley West construction are gonna look
  2. Those are probably the exact same seats found in 7000-7109, and if they aren't, they're damn close!
  3. Holy crap! How does something like that happen?! I'm guessing a collision at the very least
  4. ETS might be reallocating buses again. 2 routes in that block are crosstowns
  5. They run all day on both lines. I'd try to get pictures at any of the surface LRT stations though
  6. 510X Martin. But yes, everything Martin has said is true. There is no way to trial such a massive overhaul to Edmonton Transit. It has to be all or nothing.
  7. This. We get winter every year, adjust your leave times
  8. That's a shame. Marked for retirement soon I'm guessing?
  9. Good lord. I really hope ETS is paying attention to your S200s before we buy more HFLRVs as this might push them to other manufacturers
  10. I'd imagine ETS not even bothering and retiring the bus. I'd imagine the rest of the 4200s and early 4300s up for retirement next year anyway
  11. oh ffs. No bloody wonder why my regulars are getting so pissed off with the constant concrete work near Avonmore. TransEd needs to just contract this crap out and be done with it
  12. A strong chance the last 8 get here before year's end at this point.
  13. I caught this D40LF earlier on Argyll Rd. I'm just wondering where it came from?
  14. This block was all over the T55 map today, showing up as the 74, 15, and 8. Admittedly, seeing the block on the 15 and 8 made scout Connors Rd for the better part of an hour, though it's more likely that it stayed mostly south of the Whitemud
  15. That's what I was thinking! I caught it on the 8 yesterday while I was heading to work
  16. That's gotta be a weird sight for Winnipeggers. Were the XD60s also tested out there?
  17. Talked with some of the TransEd guys while I was at work tonight. They said if the summer is really good this year, we could see a mid 2021 opening of the Valley Line
  18. The white livery bus kinda look like a Fishbowl, just a bit
  19. Edmonton Transit has suspended fares, put rear door boarding into effect, and reduced the schedules down to Enhanced Saturday service. Weekday peak routes run Monday to Friday, all other routes are on Saturday schedules, except ETS' regional routes
  20. Welding issues like the TO outlooks maybe? Edit: looks like it could be 1021? Zoomed in on the fleet number with my phone
  21. I think any 40 footer with a number higher than 4300 is getting shields and contactless.
×
×
  • Create New...